Vpliv nagrajevanja na inovativnost in ustvarjalnost zaposlenih

Avtorji

Ključne besede:

inovacija, inovativnost, motivacija, nagrajevanje

Povzetek

Namen in originalnost: Pomembno je, da v organizaciji vzpostavijo način nagrajevanja, ki v največji meri spodbuja zaposlene k inovativnosti. Ali je način nagrajevanja odvisen od spola, zakonskega statusa in izobrazbe? Ali je denarna nagrada največja spodbuda za zaposlene za inovativnost?

Metoda: Kvalitativna metoda, anketni vprašalnik, ki bo zajemal 12 vprašanj in obdelava rezultatov

s frekvenčno porazdelitvijo.

Rezultati: Rezultati v raziskavi so pokazali, da je način nagrajevanja odvisen od spola, zakonskega statusa in višine izobrazbe, medtem ko ne moremo z gotovostjo trditi, da je denarna nagrada najboljša motivacija za inoviranje in ustvarjalnost.

Družba: Mnenje zaposlenih lahko spremeni način nagrajevanja za inovacije v organizacijah in s tem pomaga organizaciji k večji konkurenčnosti. Zaposleni so bolj zadovoljni in produktivnost se poveča.

Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je potekala samo v dveh organizacijah in bi jo bilo potrebno izvesti še v nekaj drugih.

Dodatne datoteke

Objavljeno

2021-04-29

Kako citirati

Polona. (2021). Vpliv nagrajevanja na inovativnost in ustvarjalnost zaposlenih. Izzivi Prihodnosti, 1(3). Pridobljeno od https://ojs.fos-unm.si/index.php/ip/article/view/78

Številka

Rubrike

Izvirni znanstveni članek